Project Consumentenonderzoek: Kansen voor segmentering varkensvlees in de supermarkt-varken, bureau Blauw research

Project Consumentenonderzoek: Kansen voor segmentering varkensvlees in de supermarkt-varken, bureau Blauw research

Doel
Praktisch maken van mogelijkheden van verduurzaming bezien vanuit consumentsegmenten voor nieuwe varkensvleesconcepten die integraal duurzamer zijn en boven de standaard (1 ster Beter Leven keurmerk).

Aanpak
Kwalitatief en Kwantitatief consumentonderzoek

Voorzitter

  • Janne Mulders (LNV)

Begeleiding

  • Maurits Steverink

Deelnemers

  • Dekamarkt
  • Hamletz
  • Vereniging voor de Nederlandse Vleeswarenindustrie (COV)
  • Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL)
  • Dierenbescherming
  • Producentenorganisatie Varkenshouderij (POV)

Partijen van het Marktprogramma

Ga naar de bovenkant