AFGEROND Project Consumentenonderzoek: Kansen voor segmentering varkensvlees in de supermarkt-varken

AFGEROND Project Consumentenonderzoek: Kansen voor segmentering varkensvlees in de supermarkt-varken

Doel
Praktisch maken van mogelijkheden van verduurzaming bezien vanuit consumentsegmenten voor nieuwe varkensvleesconcepten die integraal duurzamer zijn en boven de standaard (1 ster Beter Leven keurmerk).

Aanpak
Kwalitatief en Kwantitatief consumentonderzoek

Status: afgerond op 1 februari 2023
Meer informatie hierover is te vinden in het nieuwsbericht over de KKD ‘Consument voelt veel voor duurzamer en smakelijker varkensvlees’.

Voorzitter

  • Janne Mulders (LNV)

Begeleiding

  • Maurits Steverink

Deelnemers

  • Dekamarkt
  • Hamletz
  • Vereniging voor de Nederlandse Vleeswarenindustrie (COV)
  • Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL)
  • Dierenbescherming
  • Producentenorganisatie Varkenshouderij (POV)

Partijen van het Marktprogramma

Ga naar de bovenkant