AFGEROND Project Consumentenonderzoek: Kansen voor segmentering varkensvlees in de supermarkt-varken
Doel
Praktisch maken van mogelijkheden van verduurzaming bezien vanuit consumentsegmenten voor nieuwe varkensvleesconcepten die integraal duurzamer zijn en boven de standaard (1 ster Beter Leven keurmerk).
Aanpak
Kwalitatief en Kwantitatief consumentonderzoek
Status: afgerond op 1 februari 2023
Meer informatie hierover is te vinden in het nieuwsbericht over de KKD ‘Consument voelt veel voor duurzamer en smakelijker varkensvlees’.
Voorzitter
- Ministerie van LVVN
Begeleiding
- Marktprogramma VDP
Deelnemers
- Dekamarkt
- Hamletz
- Vereniging voor de Nederlandse Vleeswarenindustrie (COV)
- Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL)
- Dierenbescherming
- Producentenorganisatie Varkenshouderij (POV)